BornPrettyStore haul :)

07:11

Zdravo svima!
Za danas sam vam pripremila post u kojem ću vam pokazati stvari koje sam dobila sa sajta BornPrettyStore. Moram priznati da ovaj put nisam baš zadovoljna sa isporukom. Prvo zbog toga što sam paket jako dugo čekala, naručila sam ga u prvom mjesecu a stigao je prije par dana, a drugi razlog je to što su mi poslali pogrešnu stvar.

Naručila sam jedan organizer a oni su mi poslali sasvim drugi. Na slikama možete primijetiti da se zapravo radi o diy organizeru. Moram priznati da mi je bilo zanimljivo sklapati ovo i da me vratilo u dane ranog djetinjstva kada sam sa pažnjom sklapala puzzle i pravila različite stvarčice. Možete ga pogledati OVDJE.


Sljedeća stvar jesu naljepnice za planer. Ove godine sam odlučila da se više posvetim planeru i da ga često popunjavam. Naljepnice su izuzetno kvalitetne i možete ih pronaći OVDJE.



Zatim sam naručila dva ista lančića. Jedan sam naručila sebi, a drugi prijateljici. Možete ih pronaći OVDJE.


Posljedna stvar jeste ova kao plastika za čaj. Kao što možete vidjeti u obliku note je i ima rupice.
Možete pogledati na sajtu kako se to zapravo koristi klikom na link OVDJE.



To bi bilo to za ovaj pust. Komentarišite da li vam se sviđaju stvarčice koje sam naručila i ukoliko želite nešto naručiti možete iskoristiti kod EBKT10 kako bi dobili 10% popusta.





E-mail: notese10@gmail.com

You Might Also Like

3 komentari

  1. Divan post,dobila si stvarno predivne stvari!Mislim da većina ovih sajtova sa kojim blogeri surađuju imaju jako dobre i kvalitetne stvari. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista predivan haul, draga moja! Obozavam born pretty store, i jako mi se dopadaju stvarcice koje si izabrala! Jako su zanimljive! Sjajna recenzija.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan haul. Ova notica za čaj je preslatka. Žao mi je što si dobila pogrešan proizvod, ali vjerujem da je bilo uzbudljivo sastavljati sve to. Zaista djeluje zanimljivo.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši

Subscribe