srijeda, 31. svibnja 2017.

Zaful mini haul :)

 Zdravo svima! Da znam, nedostatak vremena zbog školskih obaveza je postao uobičajen izgovor za neaktivnost na blogu ali drugi razlog stvarno ne postoji. Radujem se tome što se bliži kraj školske godine jer ću se definitivno potruditi da budem aktivnija na raspustu.

U ovom postu odlučila sam vam pokazati šta sam to naručila sa sajta Zaful. Kao što već sigurno znate o Zafulu uvijek imam samo riječi hvale pa tako i ovaj put.

Majica sa ovim prelijepim cvijetnim detaljem me potpuno oduševila tako da sam je odmah morala naručiti. Zaista sam prezadovoljna i što se tiče izgleda i kvalitete. Možete je pronaći OVDJE.
Uz majicu sam naručila i obični crni kačket. Posebno mi se sviđa to što je stigao zaštićen posebnom plastikom kako se ne bi izlomio tokom prevoza. Na sajtu ga možete pronaći u raznim bojama klikom na  link OVDJE.






To bi bilo to za ovaj put. Nadam se da vam se sviđaju stvari koje sam naručila. Do sljedećeg puta, lijep pozdrav 💗

3 komentara:

  1. Super outfit, sve ti divno stoji. Majica mi je prekrasna. ♥

    MY Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvari su zaista super, a i tebi odlično stoje ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši