utorak, 18. srpnja 2017.

Zaful whishlist

Ćao svima!
Ne znam za vas, ali za mene je sezona naručivanja odjeće za školu počela. Iz tog razloga odlučila sam podijeliti sa vama listu želja sa sajta Zaful.

Drop Shoulder Oversized Velvet Sweatshirt


Ruffles Jewel Neck Sweatshirt 


Floral Embroidered Crew Neck Sweatshirt


To bi bilo to za ovaj put. Nadam se da vam se post sviđa, komentarišite koja od ovih majica vam se najviše dopada. Do sljedećeg posta, lijep pozdrav. ❤❤

Broj komentara: 9:

  1. Odličnee su stvarčice <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicno si izabrala. Svaka je lepa na svoj nacin... ljubac

    https://style-ladies.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

    OdgovoriIzbriši
  3. Great wishlist!!
    www.mssparkleandglow.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo mi se sviđaju stvari koje si izabrala za ovu wishlist-u. Najviše mi se dopala prva stvar ❤❤❤

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan izbor.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna lista želja! Definitivno najljepši mi je ovaj posljednji duks *----*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan wishlist!♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši