utorak, 1. kolovoza 2017.

Dresslily whishlist ❤

Ćao svima! 
Za današnji post sam vam pripremila listu želja sa sajta Dresslily. Sigurna sam da vam je sajt već dobro poznat, nudi veliki izbor odjeće, obuće, nakita i još mnogo lijepih stvari.  

Također možete naći "asymmetrical tops

U nastavku možete pogledati moju listu želja sa ovog sajta.

Elastic Waist Broken Hole Pocket Design Jeans


Mini Sequin Glitter Backpack

Velvet Zip Up Bomber Jacket


Nadam se da vam ste uživali u postu i da vam se sviđa moja lista želja. Do idućeg posta veliki pozdrav. ❤❤ 

Broj komentara: 18:

  1. Prve hlače su divne, ali i ostale stvari su mnogo lijepe. Sjajna lista♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna wishlista, draga! Farmerke su baš, baš kul! *----------*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvari su predobre! Mnogo mi se sviđaju ove farmerice,odličan izbor si napravila.♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila tvoje mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/hello-august-2day.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Hlačama, ali i torbom sam naprosto oduševljena. Baš mi se sviđa što si njih uvrstila u svoju wishlist-u ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  5. Ruksakić je presladak!Jakna je također divna,vrlo 'trendy'.Traperice,recimo,nisu moj stil,ali sviđa mi se kada ih djevojke nose.Divno izgledaju.Inače,kratka,ali baš slatka lista želja.Blog ti je divan :D
    < ">Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  6. Stunning wishlist :)
    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepe stvarcice,posebno mi se svidja ovaj ranac. :)

    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Mnogo mi se sviđa ova wishlista, torba je difinitivno ostavila najveći utisak na mene, ali i ostale stvari nisu loše <3 <3 <3 <3 Takođe sam po prvi put na tvom blogu, pa sam tu priliku iskoristila i progledala malo ceo blog, i jako mi se dopao ceo, sadržaj, dizajn, način pisanja... i zato sam te zapratila, ako želiš uzvrati <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  9. Super stvari si odabrala, farmerke su odlične! :)

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
  10. Divne su stvari i zaista volim da gledam tuđe liste želja, kao i da ih sama stvaram. Nikada nisam poručivala sa ovog sajta, tako da planiram u skorije vreme!

    Lifelover’s diary

    OdgovoriIzbriši
  11. Love the wishlist! :)

    https://filipa-goncalves.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  12. Farmerke mi se jako dopadaju i defintivno bi ih nosila!Odlican post kao i sam blog :)
    Srecno u daljem blogovanju!!

    10 great ways to start your day,prvi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com
    Nova sam u blogovanju i bila bih mnogo zahvala ako bi mi ostavila neki komentar ili savet na postu...Hvala u svakom slucaju <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Sjajan post. Prve hlače mi se mnogo sviđaju. Takođe mi se dopada i način na koji pišeš. Sve u svemu divno.
    Novi post je na blogu pa bi mi zbačilo da klikneš na linkove i ostaviš komentar.

    http://myminiworldnina.blogspot.ba/2017/08/wishlist-zaful-black-top.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  14. Svidja mi se ruksak skroz presladak je , a i ostale stvari su jako lijepe !
    Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot

    OdgovoriIzbriši
  15. Super post. Ranac je bas sladak.

    P.S. Uclanila sam se, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši