četvrtak, 2. studenoga 2017.

Zaful whishlist

Zdravo svima! Tmurno vrijeme i previše školskih obaveza me nisu spriječile da danas sa vama podijelim listu želja sa sajta ZafulSigurna sam da vam je sajt već dobro poznat, nudi veliki izbor odjeće, obuće, nakita i još mnogo lijepih stvari.  

U nastavku možete pogledati neke stvarčice koju su mi se posebno svijdele.
   

Planet Drop Shoulder Sweatshirt

Curled Sleeve Batwing Open Front Cardigan

Puff Sleeve Faux Fur Embellished Sweatshirt


To bi bilo to za ovaj put. Nadam se da vam se post dopada, a do sljedećeg lijep pozdrav ❤❤


Broj komentara: 6:

  1. Predivna vislista, jako interesantne stvari, draga moja! Jako mi se dopada poslednji dzemper, fenomenalan je, jednostavan a jako lep!

    Visit my blog, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo mi se dopada ova wishlist-a, zaista je odlična. Prvi duks mi je najljepši i sa njime sam najviše oduševljena ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Giveaway

    OdgovoriIzbriši
  3. Gteat choice!


    I follow you, I hope you will visit my blog, little support would help me a lot: xoxomiss-flower.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme, prekrasan mi je ovaj prvi džemper, oduševljena sam! :) Super wishlista i čestitam ti na tolikim suradnjama. Želim ti da ih bude čim više! :)

    Sviđa mi se tvoj blog, zaista je divan. I odlični su ti postovi, zaista!
    Zapratila sam te. Nadam se da ćeš me posjetiti na mom blogu:

    Carstvo zapisanih misli

    i zapratiti natrag tako da ostanemo u kontaktu.

    Čitamo se! ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. these are awesome realy i love sweater color..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan online shopping pk

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post, draga, odlična selekcija! Najviše mi se dopada džemper-bluza! :)

    Zapratila sam te! :) Bila bih ti zahvalna kada bi i ti mene zapratila, nova sam na blogu! ;)

    MY BLOG
    INSTAGRAM

    Kisses!

    OdgovoriIzbriši